پوک مون گو، هیولاها اینجا هستند بیاید مک دونالد بخرید!

پوک مون گو

پوک مون گو، هیولاها اینجا هستند بیاید مک دونالد بخرید!

پوک مون گو(pokemon go)، که در تشریح ساده می توان آنرا بازی جمع آوری هیولاها دانست، بصورت اعجاب آوری رکوردهای نرم افزارهای تلفن همراه را جابجا کرده است، در حالیکه هنوز یک ماه از عرضه این بازی نگذشته است بیش از ۷۵ میلیون دانلود داشته و فروش مستقیم درون برنامه ای آن فقط از اپ استور اپل بیش از ۱ میلیون دلار در روز می باشد.

پوک مون گو و کسب و کار

تمام این آمار می تواند حاکی از یک موفقیت بزرگ باشد، موفقیتی که توانست سهام شرکت نینتندو را (که تنها ۳۰ درصد از بازی متعلق به این شرکت است) ۵۰ درصد افزایش دهد. در حالیکه بسیاری مشغول تحسین کردن این موفقیت می باشند، اما برخی از صاحبان کسب و کار بدنبال فرصت سازی هستند! فرصت سازی از تبلور قدرت نرم افزار تلفن همراه و بازی سازی در جهت رونق بخشیدن به کسب و کار خود!

در پرده اول، کمپانی بزرگ مک دونالد شدیدا به دنبال عقد قرارداد با شرکت نیناتیک (صاحب پوک مون گو) است تا شعبه های این رستوران زنجیره ای یکی از پوک استاپ ها (جاییکه هیولاها در آن یافت می شوند) باشد! بدین ترتیب مردم به هوای پیدا کردن هیولای پوک مون سری به مک دونالد زده و چند ساندویچ و نوشابه خریداری کنند و در زیر میزهای مک دونالد بدنبال هیولا بگردند!

و حالا بسیاری از محله های تجاری در دنیا بدنبال این هستند که بتوانند یکی از پوک استاپ ها برای جمع آوری هیولاها باشند تا جمعیت فراوانی را در محله خود جمع کرده و فرصت معرفی و فروش محصولات خود را به دست آورند.

جمعیت بدنبال پوک مون گو

جمعیت بدنبال هیولای پوک مون

نرم افزار تلفن همراه و بازی سازی فرصت استثنایی صاحبان کسب و کار

اینجاست که دوباره بازی سازی خود را نمایان می کند و این سوال برای دیگر صاحبان کسب و کار:

آیا زمان آن نرسیده که به نرم افزار تلفن همراه یک شانس بدهید!؟

می توانید با ایجاد یک نرم افزار تلفن همراه و ارائه یک بازی ساده خرید محصولات خود را تبدیل به یک بازی جذاب و ادامه دار کنید تا با ایجاد جاذبه در خرید، هم کسب و کار خود را رونق دهید و هم برند خود را ارتقا دهید.

پ.ن: پوک مون گو یک بازی واقعیت مجازی برای تلفن همراه (اندروید و آیفون) می باشد، نحوه بازی بدین صورت است که یک مکان واقعی (مثلا پارک شهر، موزه یا یک مجموعه تجاری) بعنوان محل هیولاها اعلام می شود. بازیکن باید به آن محل رفته و دوربین گوشی تلفن همراه خود را روشن کند سپس از طریق واقعیت مجازی هیولاها را در آن محل پیدا کرده و شکار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *