اپلیکیشن  پخش حامی مارکت

با کمک اپلیکیشن پخش حامی مارکت کاربر میتواند با دکمه جستجو , کالا مورد نظر خود را جستجو نماید. همچنین کاربر میتواند با استفاده از گزینه کالاها به لیست تمام کالاهای موجود دسترسی پیدا کند. در ادامه فرآیند کاربر میتواند کالای مورد نظر خود را سفارش و از طریق اپلیکیشن سفارش خود را پیگیری کند.کاربر همچنین میتواند به راحتی از وضعیت سفارشات خود باخبر شود.اپلیکیشن پخش حامی مارکت توسط شرکت هوش افزار سناباد  مورد طراحی و پیاده سازی قرار گرفته است.این اپلیکیشن میتواند برای تمامی کسب و کارهای مربوط به فروش طراحی و در اختیار کاربران گرامی قرار گیرد.

اپلیکیشن پخش حامی مارکت

  • نمایش مشخصات کالاها:

کاربر با کلیک بر روی لیست کالاها میتواند به قسمت دسته ها رفته و دسته کالاهای موجود را ببیند.با کلیک بر روی یک دسته میتواند وارد زیر دسته های آن شود.به عنوان مثال کاربر بر روی زیر دسته روغن رفته و وارد زیر دسته های آن میشود . کاربر میتواند انواع زیر دسته های روغن را ببیند با کلیک بر روی زبر دسته, به لیست کالاهای مربوطه دسترس داشته باشد.همچنین کاربر نام محصول , برند محصول و تصویر کالاها را نیز میتواند مشاهده نماید.

  • نمایش کالا بخش ها:

با انتخاب کالای مورد نظر لیست تمامی بخش ها به کاربر نمایش داده میشود. کاربر میتواند بخش مورد نظر خود را انتخاب نماید و اطلاعات مربوط به کالا, توضیحات محصول را مشاهده نماید. مشخصات محصول عبارت اند از تصویر محصول,تاریخ تولید,تاریخ انقضای محصول,زمان تحویل کالا.

  • سفارش کالا:

در صفحه تعبیه شده در اپلیکیشن پخش حامی مارکت کاربر میتواند مشخصات کالا را به طور کامل مشاهده کند .با کمک جعبه متن تعداد کالای مورد نیاز خود را سفارش دهد.در این قسمت کاربر میتواند کالا را به لیست علاقه مندی های خود نیز اضافه نماید.کاربر میتواند انتخاب نماید که کالا را به صورت نقد یا چک خریداری کند یا همانجا فاکتور برایش صادر شود.بعد از انتخاب فاکتور به کاربر شماره فیشی داده میشود که میتواند خرید خود را از طریق آن پیگیری نماید.

  • علاقه مندی ها:

 صفحه اول اپلیکیشن گزینه علاقه مندیها قرار دارد که کاربر میتواند لیست کالاهای مورد نیازش را به علاقه مندی ها اضافه نماید . بعد از آن کاربر در کمترین زمان میتواند به لیست علاقه مندی های خود دسترسی پیدا کند.

  • پیگیری سفارش ها:

کاربر میتواند با کلیک بر روی گزینه پیگیری ها ,لیست سفارش های خود را مشاهده نماید .کاربر میتواند مشاهده نماید که چه کالایی , چه تعدادی و در چه تاریخی سفارش داده است. کاربر همچنین میتواند وضعیت سفارشش را مشاهده نماید که تایید , ارسال و یا منقضی شده است.

اپلیکیشن پخش حامی مارکت

  • پنل مدیریت تحت وب:

با کمک پنل مدیریت تحت وب مدیران بخش میتوانند دسته بندی , کالاها و سایر موارد را به پنل اضافه نمایند . همچنین مدیران با کمک پنل مدیریت میتوانند سفارشات مربوط به بخش خود را پیگیری و برای مشتریان خود ارسال نمایند.