اپلیکیشن دربهای اتومات

اپلیکیشن دربهای اتومات به سفارش شرکت دربهای اتوماتیک شیشه چی و توسط شرکت هوش افزار سناباد طراحی و پیاده سازی شده است . این اپلیکیشن برای کنترل و مدیریت دربهای اتوماتیک طراحی شده است .به این صورت که کاربر میتوانند علاوه بر کنترل دستی برای باز و بسته کردن دربهایش از طریقی راحتتر و در دسترس تر استفاده نمایند. مدیریت دربهای اتومات در این اپلیکیشن از طریق اتصال به بلوتوث انجام میپذیرد و کاربران میتوانند  به راحتی از اپلیکیشن دربهای اتومات استفاده نمایند.

اتصال از طریق بلوتوث

کاربران و یا مدیرانی که روزانه با یک یا چندین درب اتوماتیک در ارتباط هستند, میتوانند با اتصال به بلوتوث به دربهای اتوماتیک مورد نظرش وصل شوند . بدیهی است که کاربران برای مدیریت و باز و بسته نمودن دربهای اتوماتیک نیاز به حساب کاربری دارند و با وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور خود عملیات مورد نظر را بر روی دربها انجام دهند. هر درب اتوماتیک دارای کد شناسایی مختص به خود است .

اپلیکیشن دربهای اتوماتیک

اضافه کردن دربها

از طریق این گزینه کاربران میتوانند دربهای اتوماتیک خود را به اپلیکیشن دربهای اتوماتیک اضافه نمایند. از طریق این اپلیکیشن میتواند یک یا چندین درب اتوماتیک را کنترل و مدیریت کرد و نیازی به دست گرفتن ریموت نیست.

اپلیکیشن دربهای اتوماتیک

 

مدیریت دربها

از طریق این اپلیکیشن کاربران میتوانند دربهای اتوماتیکی را که به لیست خود اضافه کردند را باز و یا بسته نمایند. همچنین کاربران میتوانند تمامی حالتهای مختلف دربهای اتوماتیک را روی این اپلیکیشن اجرا نمود.

حالت های مختلف دربهای اتومات شامل موارد زیر است:

  • باز شدن درب هنگام نزدیک شدن شخص
  •  باز بودن درب در تمامی مدت
  •  بسته بودن یک درب به عنوان درب خروجی
  •  باز بودن یک درب برای ورود (فروشگاه ها )

کاربران با استفاده از این اپلیکیشن میتوانند تمامی حالت ها را به روی دربهای خود به راحتی اجرا نمایند.

اپلیکیشن دربهای اتوماتیک

درباره ما :

در این بخش از اپلیکیشن دربهای اتوماتیک , کاربران میتوانند اطلاعاتی راجع به شرکت دربهای اتوماتیک شیشه چی و رزومه کاری این شرکت کسب نمایند.

اپلیکیشن دربهای اتوماتیک

 

ارتباط با ما :

در بخش ارتباط با ما , کاربران میتوانند راههای ارتباطی با شرکت دربهای اتوماتیک شیشه چی را در مطالعه نمایند. .مشتریان میتوانند برای سفارش و یا خرید دربهای اتوماتیک  از اطلاعات راههای ارتباطی کمک بگبرند.

اپلیکیشن دربهای اتوماتیک