سایت و اپلیکیشن کتاب چشم انداز

نرم افزار کتاب چشم انداز

نرم افزار کتاب چشم انداز

داشتن یک فروشگاه اینترنتی و تاثیری که بر افزایش فروش تان می گذارد، امری تقریبا ملموس است. خواه شما صاحب کسب و کاری کوچک باشید یا بزرگ. در هر دو حالت فروشگاه اینترنتی گزینه ای برای بهبود اوضاع و پیشی گرفتن از رقباست. در وب گردی هایتان لابد متوجه تنوع محصولاتی که در اینترنت و سایت های فروش مجازی عرضه میشود، شده اید. برخی از این کالا ها جزو اقلام و نیازمندی های روزانه مردم است و برخی دیگر نه. با این حال ما بر این باوریم که حتی در مورد کالایی چون کتاب که گفته میشود این روزها اوضاع خرید و فروش خوبی ندارد، داشتن یک سایت فروشگاهی می تواند گامی مفید باشد. در همین راستا شرکت هوش افزار سناباد با بهره گیری از یک تیم قوی اقدام به طراحی سایتی در این زمینه نموده است. این سایت به سفارش کتابفروشی چشم انداز در مشهد تهیه شده است. از طریق لینک زیر می توانید سری به این سایت بزنید و ببینید که چطور تهیه و خرید کتاب به راحتی آب خوردن شده است.

کتابفروشی چشم انداز 

علاوه بر اینکه اپلیکیشن موبایل چشم انداز نیز توسط همین مجموعه طراحی و تحویل شده است. در این اپلیکیشن کاربران با ثبت نام وارد سیستم شده، کتاب های مورد نیاز خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه می کنند و پس از پرداخت وجه و تکمیل خرید آن را درب منزل تحویل می گیرند.

اگر شما یک کتابخوان حرفه ای هستید که میخواهید کتاب های مورد نیازتان را به راحتی در اختیار داشته باشید. می توانید از طریق لینک زیر این اپلیکیشن را دانلود و استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن کتاب چشم انداز