کیوسک همراه ارغوان

کیوسک همراه ارغوان یک موبایل کاتالوگ دیجیتال است که هدفش معرفی کسب و کارهای نو و به روز به مشتریان و مخاطبان است. آنچه هر مشتری باید راجع به کسب و کارهای مدرن بداند اعم از راه های ارتباطی, محصولات و خدمات، همگی در کیوسک همراه ارغوان جمع آوری شده است.

از کیوسک همراه ارغوان می توان برای معرفی بزرگترین شرکت ها  تا معرفی محصولات دستی یک هنرمند محلی استفاده کرد. تنوع استفاده از محتوای چند رسانه ای (عکس, فیلم, صوت) سهولت در استفاده و دسترسی سریع به داده ها، باعث شده که کاتالوگ دیجیتال نه تنها برای معرفی کسب و کارها بلکه در زمینه آموزش نیز بسیار کارآمد باشد.

کیوسک همراه ارغوان یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است که با هدف آشنا کردن مخاطبان  شرکت هوش افزار سناباد با محصولات این شرکت است.

کیوسک همراه ارغوان

کیوسک همراه ارغوان

کیوسک همراه ارغوان دارای امکاناتی شامل:

محصولات منتخب

در این قسمت محصولات منتخب شرکت هوش افزار سناباد نمایش داده می شود. همچنین می توان اطلاعات بیشتری راجع به تاریخ شروع و پایان پروژه , توضیحات  و درصد تکمیل پروژه را مشاهده کرد. قبلا  این اطلاعات از طریق پنل مدیریت تحت وب، بارگذاری شده است.

محصولات شرکت

در این قسمت ابتدا کاربر دسته بندی و محصولات مربوط به هر دسته را مشاهده نماید. پیش از این، دسته بندی ها و محصولات در پنل مدیریت تعریف و اطلاعات آن بارگذاری شده است.

کیوسک همراه ارغوان

کیوسک همراه ارغوان

برخی از مشتریان ما

در این بخش از اپلیکیشن, مشتریان شاخص شرکت نمایش داده می شود. مشتریان در پنل مدیریت تحت وب معرفی میگردند و پروژه یا پروژه های آن ها تعریف می شوند. اطلاعاتی راجع به پروژه های آن ها نظیر تاریخ شروع و اتمام پروژه, درصد پیشرفت و … را می توانند مطالعه نمایند.

تیم ما

یکی از قسمت های ویژه و پر کاربرد کیوسک همراه ارغوان معرفی شرکت و کسب و کارها می باشد. شرکت هوش افزار سناباد با تولید و انتشار کیوسک  همراه ارغوان به عنوان یک کسب کار موفق، در زمینه طراحی و تولید نرم افزار های تحت موبایل پرداخته است . در قسمت تیم ما ,تیم مجرب هوش افزار سناباد معرفی و توضیحاتی راجع به سوابق و زمینه فعالیت آن ها داده شده است. که همه ی این ها در راستای آشنایی بهتر و بیشتر مشتریان و مخاطبان با این شرکت می باشد.

کیوسک همراه ارغوان

کیوسک همراه ارغوان

ارتباط با ما

یکی دیگر از قسمت های اصلی و جدا نشدنی کیوسک همراه ارغوان , معرفی راه های ارتباطی با شرکت نظیر آدرس , شماره های تماس  و شبکه های اجتماعی است . مخاطبان و مشتریان شرکت هوش افزار سناباد از طریق این راه های ارتباطی می توانند با شرکت ارتباط برقرار نمایند.

کیوسک همراه ارغوان

کیوسک همراه ارغوان

پروفایل

در این قسمت حساب کاربری و اطلاعات کاربر نمایش داده می شود و همچنین کاربر می تواند اطلاعات خود را ویرایش نماید. کاربرهایی که به عنوان مشتری در پنل معرفی شده اند می توانند پروژه های مربوط به خود را در قسمت پروژه های من مشاهده نماید.

کیوسک همراه ارغوان

کیوسک همراه ارغوان

اتوماسیون اداری جابز

اتوماسیون اداری جابز که با کیوسک همراه ارغوان به صورت موازی عمل میکند شامل چند بخش: مدیریت کاربران , مدیریت پروژه ها , مدیریت مالی می باشد.

مدیریت کاربران:

کارتابل:

در قسمت کارتابل کاربران می تواند تمامی کارهای تایید شده توسط مدیریت که موظف است در طول روز انجام دهد را مشاهده نماید. این کارها توسط کاربران دیگر تعریف شده است و توسط مدیر تایید گردیده است.

کارها

  • کار جدید:

در این قسمت هر کاربر می تواند یک کار را ایجاد کند , کار ایجاد شده تا قبل از تایید مدیر در حالت بررسی قرار می گیرد.بعد از تایید مدیر کار جدید در کارتابل کاربری که به عنوان انجام دهنده, انتخاب شده قرار میگیرد.

  • لیست کارها:

کاربران می توانند لیست کارهای ایجاد شده توسط خودشان را در این قسمت مشاهده نمایند و از آخرین وضعیت انجام  آنها مطلع شوند. بدیهی است کارها پس از تایید مدیر در کارتابل کاربر انجام دهنده قرار می گیرد.

  • گزارش کارها:

در قسمت گزارش کارها ,تمام کارهای مربوط به کاربر که به اتمام رسیده است، قرار می گیرد .

دفترچه یادداشت

کاربر می تواند در قسمت دفترچه یاداشت , یاداشت های مهم خود را ذخیره نماید.این قسمت شامل گزینه های افزودن یادداشت , لیست یادداشت ها و یادداشت های پاک شده می باشد.

ورود و خروج

در این قسمت کاربران می توانند ساعت ورود و خروج خود را ثبت نماید. در قسمت نمایش ورود و خروج کاربر می تواند ساعات حضور و خروج خود را ملاحظه نماید.با استفاده از گزینه ورود و خروج کاربران , مدیر می تواند ساعات کارکرد کاربران را مشاهده نماید.  کیوسک همراه ارغوان دارای امکانی است که در هنگام ورود و خروج کاربر به شرکت پیام به مدیر ارسال می گردد.

کاربران در هنگام ثبت ساعات ورود خود می توانند کارهایی که قرار است امروز انجام دهند را وارد نمایند .در هنگام ثبت ساعت خروج نیز کاربران می توانند کارهایی که در طول روز به اتمام رساندن را نیز وارد نمایند.

لیست کاربران

در این قسمت مدیر می تواند لیست کاربران شرکت و اطلاعات شخصی مربوط به آن ها را مشاهده نماید.

مدارک کاربران

در این قسمت مدیر می تواند مدارک مربوط به کاربران را مشاهده نماید و با استفاده از گزینه افزودن مدرک , مدرک جدیدی را به لیست مدارک اضافه نماید.

مدیریت پروژه ها:

پروژه های در حال اجرا

در این قسمت کاربران می توانند پروژه های مربوط به شرکت را وارد نمایند .این پروژه های شامل مشخصاتی از قبیل عنوان پروژه , مبلغ قرارداد , تاریخ شروع, تاریخ اتمام , اولویت , دسته بندی,  درصد پیشرفت پروژه و …. است.  پروژه ها به عنوان محصولات در کیوسک همراه ارغوان نمایش داده می شود و تمام اطلاعات مربوط به آن ها قابل دسترس است.

کیوسک همراه ارغوان

کیوسک همراه ارغوان

عملیات حذف و ویرایش پروژه ها برای کاربر امکان پذیر می باشد.

تگ ها

در این قسمت کاربر می تواند تگ های مختلف را تعریف نماید. کاربران در قسمت محصولات میتوانند از تگ های تعریف شده استفاده نمایند.در کیوسک همراه ارغوان هنگام نمایش یک محصول , تگ های مرتبط به محصول نیز نمایش داده می شود.

دسته بندی ها 

در قسمت دسته بندی ها کاربران می توانند دسته های مختلف را ایجاد کنند . همچنین می توانند لیست دسته ها را مشاهده نمایند و عملیات حذف و ویرایش دسته ها را انجام دهند. کاربران برای دیدن محصولات ابتدا وارد دسته بندی می شوند و می تواند محصولات را مشاهده نمایند.

 

مشتریان 

در این قسمت کاربران می توانند لیست مشتریان خود را اضافه نمایند. یک مشتری ممکن است دارای یک یا چندین پروژه باشد , بنابراین میتوان لیست پروژه های مشتری را به پنل اضافه نمود .لوگو , شماره تماس مشتری ,آدرس و شارژ پیامک های ارسالی از قبیل این اطلاعات است.

مدیریت مالی:

واریزی ها 

در این قسمت کاربران می تواند لیست واریزی ها خود را وارد نمایند , این لیست شامل عنوان واریزی , تاریخ , کاربر ,مبلغ و فایل پیوست می باشد.

برای مثال واریزی شهریور مربوط به آقای کمالی با ذکر تاریخ , مبلغ و فایل پیوست را میتوان در پنل ثبت نمود.

گزارشات

  • محاسبه حقوق:

در این قسمت مدیر می تواند با وارد کردن تاریخ شروع و پایان، از عملکرد ماهیانه کاربران مطلع شود .پس از پرداخت حقوق کاربران ,مدیر میتواند از گزینه تسویه استفاده نماید. همچنین مدیر میتواند گزارش عملکرد هر روز کاربران را مشاهده نماید.

  • پیامک های ارسالی:

مدیر میتواند پیامک های ارسالی مربوط به هر پروژه را در تاریخ مشخص مشاهده نماید.

  • واریزی:

مدیر میتواند واریزی مربوط به هر کاربر و را در این قسمت ثبت کند . از گزینه لیست واریزی ها, برای مشاهده واریزی های انجام شده استفاده نماید.

  • لاگ:

در قسمت لاگ گزارش تمام عملیات های انجام شده بر روی پنل شامل حذف , ویرایش , ورود و خروج در پنل ثبت میگردد.

اخبار

مدیر با استفاده از گزینه اخبار, می تواند خبرهای مهم در شرکت را به پنل اضافه نماید. این اخبار میتواند شامل گزینه های نام خبر , تایید مدیریت ,انتشار برای کارفرمایان ,عکس و تاریخ ایجاد، باشد.

تنظیمات

در قسمت تنظیمات مدیر می تواند تنظیمات مربوط به بنرهای صفحه لاگین , ویرایش پروفایل ,ویرایش رمز عبور را انجام دهد.

ویرایش پروفایل مربوط به هر کاربر می باشد که در صورت نیاز می تواند اطلاعات خود را ویرایش نماید.