کیوسک همراه ارغوان برای هتل

نرم افزار تلفن همراه بجای بروشور و کارت ویزیت

کیوسک همراه ارغوان برای هتل

کیوسک همراه ارغوان راهی به مراتب ساده و راحت برای آشنایی هر چه بیشتر مسافران با هتل و امکانات آن , دریافت سفارش و نظریات مسافران , قرار دادن برنامه کاربردی برای مسافران , ماندگاری و انتشار برنامه توسط مسافران و گردآوری سلایق و علاقه مندی مسافران برای خدمت دهی به مسافر برای مراجعات بعدی میباشد . در ادامه به توضیحات بیشتر در این زمینه میپردازیم.

اقامت و فراتر از آن

آیا می دانید اکثر کسانیکه در هتل اقامت می کنند، از تمامی امکانات هتل اطلاع ندارند و نمی دانند چطور آنها را سفارش دهند؟ آیا می خواهید آنها را در این زمینه راهنمایی کنید بدون اینکه نیاز به ارتباط چهره به چهره باشد؟

آیا می خواهید وقتی مشتری از هتل شما خارج شد نیز همچنان در کنارش باشید، و در هر لحظه پیشنهادهای مختلفی براساس موقعیت مشتری به وی ارائه کنید؟

آیا می خواهید در مراجعه های بعدی مشتری به هتل شما، آشنایی بیشتری با آن ها داشته باشید؟ از علائق آنها مطلع باشید؟

کیوسک همراه ارغوان برای هتلها امکانات بسیاری را در اختیار شما و مشتریانتان قرار می دهد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

تحویل آسان کاتالوگ و راهنمای هتل

مشتری به محض ورود به هتل و روشن کردن سیستم وایرلس گوشی تلفن همراه یا تبلت خود، کاتالوگ و راهنمای هتل را دریافت می کند. بدین ترتیب مشتری بر روی گوشی تلفن همراه خود دارای راهنمایی از هتل می باشد که قابلیت تعامل با مدیریت را نیز داراست.

مشتری مطلع

در راهنمایی که به مشتری داده می شود، تمام امکانات هتل به همراه جزئی ترین اطلاعات مورد نیاز مشتری قرار داده می شود. این اطلاعات می تواند علاوه بر متن و تصویر شامل صدا و فیلم و انیمیشن نیز باشد. همچنین امکاناتی مانند واقعیت افزوده نیز می توان در آن تعبیه کرد.

مشتری مستقیما سفارش داده و رزرو می کند!

مشتری می تواند از طریق کیوسک همراه ارغوان هریک از امکانات هتل را سفارش داده یا رزرو نماید. همچنین می توانید در زمان یا مکان خاص به مشتری امکانات سفارش داده شده را یادآوری نمایید.

دریافت پیشنهادات مشتری

مشتری می تواند بدون ارتباط چهره به چهره انتقادهای خود را از طریق کیوسک همراه ارغوان برایتان ارسال نماید. تا هم او احساس بهتری داشته باشد و هم شما بتوانید خدمات بهتری ارائه نمایید.

مشتری در مشت شما

اطلاعات مشتریان، زمانهای اقامت وی، سفارش هایی که داده است، تاریخ سفارشات و … همه می توانند شما را در درک بهتر از مشتری یاری نمایند. کیوسک همراه ارغوان تمام این اطلاعات را برای شما جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار می دهد.

به مشتری پیشنهاد دهید.

با استفاده از کیوسک همراه ارغوان می توانید بسته به زمان و مکانی که مشتری واقع است، به آنها پیشنهادات مختلف ارائه دهید. مثلا پیشنهاد غذای خاص در هنگام ناهار یا پیشنهاد یک تور روزانه در شب قبل از برگزاری تور و … .

خاطره انگیز بمانید.

با قرار دادن یک بازی سرگرم کننده چند نفره در کاتالوگ خود، در زمان انتظار یا گذران وقت در هتل، مشتریان شما می توانند با آن سرگرم شده و خاطره ای خوش از انتخاب هتل شما داشته باشند.

هر مشتری منتشر کننده منوی شما می شود.

اگر کاتالوگی که به مشتری می دهید به اندازه کافی جذاب و کاربردی باشد (مثلا دارای نقشه شهر مشهد باشد) پس از خروج از هتل نیز همچنان آن را نگه داشته و حتی ممکن است آنرا به دیگر دوستان خود نیز ارسال نماید.

بدین ترتیب به رایگان نام و مشخصات هتل خود را منتشر می نمایید.

دریافت سفارش حتی خارج از هتل

مشتری می تواند کاتالوگ شما را در منزل مشاهده کرده و سفارشهای خود را از همانجا و از طریق کیوسک همراه ارغوان برایتان ارسال نماید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با کیوسک همراه ارغوان برای هتل میتوانید مطالب مربوط به هتل ولایت , یکی از محصولات شرکت هوش افزار سناباد را در اطلاعات بیشتر مطالعه فرمایید.

کیهما-برای-هتللینک-دانلود-در-گوگل-پلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *