اپلیکیشن معرفی شهر جدید گلبهار

این اپلیکیشن با هدف معرفی شهر جدید گلبهار و با همکاری شرکت عمران شهر جدید گلبهار و  شرکت هوش افزار سناباد طراحی و تولید گردیده است .

اپلیکیشن معرفی شهر جدید گلبهار

مزایده ها

در این بخش کاربران میتوانند مزایده های مربوط به شرکت عمران شهر جدید گلبهار را مشاهده نمایند , هر مزایده میتواند شامل جزییاتی شامل کد نوسازی, مساحت , قیمت متر مربع , قیمت کل و شرایط پرداخت باشد.

کاربران میتوانند اسناد فراخوان مربوط به هر مزایده را دانلود و مطالعه نمایند . با استفاده از گزینه نقشه کاربران میتوانند موقعیت مورد مزایده , موقعیت خود بر روی نقشه و مسیر یابی از مبدا به مقصد (مورد مزایده) را را بر روی نقشه مشاهده نمایند.

اپلیکیشن معرفی شهر جدید گلبهار

مکان

در این قسمت میتوان مکان های مختلف شهر جدید گلبهار را مشاهده نمود ,هر مکان شامل دسته بندی میباشد . این دسته ها ابتدا از طریق پنل مدیریت تعریف و هر مکان به دسته مورد نظر تعلق میگیرد.

هر مکان میتواند شامل اطلاعاتی مانند توضیحات , گالری تصاویر باشد. این صفحه هم دارای آیکن نقشه میباشد که در آن کاربر میتواند موقعیت مکان مورد نظر بر روی نقشه را مشاهده نماید. نمایش موقعیت کاربر و مسیر یابی از مبدا تا مقصد مورد نظر (مکان مورد نظر) از دیگر امکانات این اپلیکیشن میباشد.

اپلیکیشن معرفی شهر جدید گلبهار

لیست سرمایه گذاری

در این قسمت از اپلیکیشن شهر جدید گلبهار, فرصت های سرمایه گذاری شرکت عمران شهر جدید گلبهار معرفی میشوند. هرسرمایه گذاری ها شامل دسته بندی میباشد و هر فرصت سرمایه گذاری شامل دو فایل به زبان فارسی و انگلیسی میباشد.

نقشه

نقشه یکی از مهمترین عناصر در این اپلیکیشن به شمار می آید و  شامل موارد زیر است:

  • موقعیت کاربر بر روی نقشه
  • تعیین مقصد با کلیک بر روی نقشه
  • مسریابی از مبدا تا مقصد مورد نظر
  • مسریابی در لحظه براساس موقعیت کاربر
  • نمایش قطعات اطراف موقعیت

اپلیکیشن معرفی شهر جدید گلبهار

درباره ما

در این بخش از اپلیکیشن اطلاعاتی درباره شرکت عمران شهر جدید گلبهار نمایش داده میشود.

ارتباط با ما

در این بخش راه های ارتباطی با شرکت عمران شهر جدید گلبهار به کاربران نمایش داده میشود این طلاعاتی شامل نشانی اینترنتی , پست الکترونیک , آدرس و تلفن میباشد.

اپلیکیشن معرفی شهر جدید گلبهار

جستجو

با کمک اپلیکیشن معرفی شهر جدید گلبهار کاربران میتوانند عملیات جستجو را انجام دهند.این عملیات میتواند  با وارد کردن کد نوسازی و یا براساس نام خیابان انجام پذیرد.

ph –>