اپلیکیشن ران پلاس

اپلیکیشن ران پلاس با همکاری شرکت هوش افزار سناباد و موسسه فرهنگی ورزشی پیشگامان تندرستی رادین طراحی و پیاده سازی شده است . هدف از ایجاد این اپلیکیشن بهبود سلامت همگانی و ایجاد انگیزه ورزشی بین جوانان است .

نحوه کار اپلیکیشن ران پلاس به این صورت است که ورزشکاران اپلیکشن  را بر روی گوشی خود نصب مینمایند.کاربران به ازای قدم زدن روزانه خود با این اپلیکیشن میتوانند رادین بن دریافت نمایند. دریافت رادین بن مستلزم این است که کاربران در قسمت حساب کاربری, حق عضویت ماهیانه باشگاه مجازی ران پلاس را پرداخت نمایند.

اپلیکیشن ران پلاس

اپلیکیشن ران پلاس

 سایت ران پلاس

اپلیکیشن ران پلاس با سایت runplus.ir  همگام پیاده سازی شده است. کاربران میتوانند با مراجعه به سایت گیفت شاپ متصل به اپلیکیشن ران پلاس ,هدایای خود را بر اساس رادین بن های دریافتی انتخاب نمایند .

کسب و کار رادین بن

روش کسب و کار رادین بن ها بر اساس گفته سازمان جهانی بهداشت به این شکل است که برای سالم بودن باید روزانه ۱۰/۰۰۰ قدم معادل ۸ کیلومتر پیاده روی کرد. گرچه این میزان پیاده روی باعث سلامت می شود اما مهمتر از آن رژیم غذایی همراهش است که کاربران عزیز باید رعایت نمایند . کاربران محترم پس از پرداخت حق عضویت ماهیانه باشگاه مجازی ران پلاس در قسمت حساب کاربری ، میتوانند با هر ۱۰۰ قدم پیاده روی یک رادین بن دریافت کنند . در مجموع هر ماه ( ۳۰ روز ) قادر خواهند بود ۳۶۰۰ رادین بن دریافت و از گیفت شاپ باشگاه مجازی ران پلاس به آدرس ( www.runplus.ir )هدایای خود را انتخاب نمایند .رادین بن ها تا زمان فعال بودن حساب کاربری قابل اعتبار خواهند بود . کاربران عزیز میتوانند رادین بن های خود را حفظ نموده و برای ماه های بعد با پرداخت حق عضویت جهت دریافت هدایای ارزشمند تر استفاده نمایند. فقط در زمان استفاده از رادین بن ها, کاربران باید حساب کاربری فعال در اپلیکیشن ران پلاس داشته باشند.

 

اپلیکیشن ران پلاس

اپلیکیشن ران پلاس

کد معرف ران پلاس

کد معرف کدی است که از طرف اپلیکیشن ران پلاس برای هر کاربر در نظر گرفته شده و ارسال میگردد . کاربرانی که از کد معرف برای دانلود اپلیکیشن استفاده کنند و حق عضویت ماهیانه باشگاه مجازی خود را پرداخت نمایند ، ۶۰ رادین بن هدیه داده خواهدشد .

گیفت شاپ ران پلاس

کاربران محترم پس از مراجعه به گیفت شاپ ( runplas.ir ) و انتخاب هدایای خود بر اساس تعداد رادین بن های دریافتی از اپلیکیشن ران پلاس می توانند با کلیک بر روی آیکون افزودن به سبد هدایا ، هدیه خود را ثبت نمایند. ( کاربران عزیز در زمان ثبت سفارش خود باید حساب کاربری فعال داشته باشند )پس از تایید سفارش هدیه شما ، از طرف مدیریت سایت ران پلاس ، حداکثر ظرف مدت ۷ روز کاری توسط پست ارسال خواهد شد.