نرم افزار رستوران برای موبایل

نرم افزار رستوران تحت موبایل

نرم افزار رستوران برای موبایل

استفاده از نرم افزار رستوران  برای موبایل تا چه حد ضروری و کاربردی است؟ آیا این اپلیکیشن ها تحت موبایل می توانند ابزاری برای جذب مشتریان بیشتر باشند؟

شکستن مرزهای موفقیت آسان نیست. مخصوصا در برخی شغل ها که رقابت در آنها بیش از بقیه است. در اینکه غذای خوشمزه و با کیفیت می تواند دلیلی برای انتخاب یک رستوران به عنوان اولویت اول مردم باشد هیچ شکی نیست, اما برای پیشی گرفتن از رقبا کافی نیست. تقریبا اکثر کارشناسان در حوزه بازاریابی عقیده دارند با گسترش روز افزون تکنولوژی های موبایل، علم بازاریابی دچار تحول بزرگی شده است. امروزه انواع و اقسام نرم افزارهای تحت موبایل روانه بازار شده اند که در کوتاه ترین زمان ممکن کاربران را به خواسته شان میرسانند.

حال بیایید ببینیم این نرم افزارهای چه ویژگی هایی دارند که آنها را متمایز می کند.

حذف منوی کاغذی مهم ترین مزیت نرم افزار رستوران برای موبایل

اپلیکیشن های تحت موبایل که برای رستوران طراحی می شوند، بسته های جامع و کاملی هستند که بررسی آنها در یک متن نمی گنجد در ادامه میخواهیم به مهم ترین مورد یعنی جایگزینی آنها با منوهای کاغذی اشاره کنیم.

منوهای کاغذی دردسر ساز!

در ابتدا باید ببینیم منوی کاغذی چه مشکلاتی به همراه دارد. آیا این مسائل در حدی هستند که رستوران دار ترغیب به حذف منوی کاغذی و جایگزین کردن نمونه های دیجیتالی آن بشود یا خیر. اولین موردی که به ذهن می رسد، تغییر قیمت ها و یا تغییر غذاهای سرو شده در یک رستوران می باشد. برخی رستوران ها بیشتر و برخی کمتر با تغییر قیمت غذا مواجه هستند. اما اگر این تغییرات حتی دو الی سه بار در یک سال باشد، ارزش آن را دارد که به گزینه های جایگزین بیاندیشم!

در نظر بگیرید مشتری وارد رستوران شما می شود. با فعال کردن اینترنت گوشی موبایل خود، و تنها با چند کلیک ساده می تواند منو را مشاهده کند. مدت زمان انتظار منو حذف میشود و انتظار همان چیزی است که مشتری از آن بیزار است!

لابد در میان مشتریان شما نیز افرادی پیدا میشوند که بخواهند بدانند مواد اولیه و تشکیل دهنده غذایی که می خورند، چیست؟ میزان کالری، چربی، ویتامین و مواد مغذی آن چقدر است. شاید خیلی کم با چنین درخواست هایی از سمت مشتری مواجه شده باشید. درست است که این موضوع جزو خواسته های عموم مشتریان نیست. اما تصور کنید اگر یک منوی کامل با ریز موارد ذکر شده در بالا به دست مشتری خود بدهید، تا چه اندازه در رضایت آنها تاثیر خواهد داشت. حالا به نظرتان برای درج اطلاعات بیشتر در مورد غذای طبخ شده منوی کاغذی مناسب تر است یا نسخه موبایلی آن؟

نسخه موبایلی برتری های دیگری هم دارد. وقتی منوی رستوران کاغذی باشد با خروج مشتری از آن محل منو عملا بی استفاده می شود. حال آنکه نسخه موبایلی همیشه همراه مشتری است. به محض خروج از رستوران، اگر طعم غذاهای شما رضایت خاطر مشتریان را فراهم کرده باشد, اولین کاری که انجام میشود ارسال منو به آشنایان خواهد بود. به این ترتیب شما بدون صرف کمترین هزینه ای برای رستوران خود تبلیغات کرده اید.

نرم افزار رستوران برای موبایل

نرم افزار رستوران برای موبایل

 

بهبود مشتری مداری

در یک کلام می توان گفت نرم افزار رستوران برای موبایل به شما کمک می کنند تا رضایت مشتریان تان افزایش یابد و این همان چیزی است که زیاد در موردش شنیده ایم. با جملاتی مانند:

همیشه حق با مشتری است.

مشتری ارباب ماست.

و نمونه هایی مشابه که ممکن است شعار رستوران شما باشد. و تا کنون راهی برای تحقق آن پیدا نکرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *