رستوران داری نوین چیست؟

رستوران داری نوین چیست؟

رستوران داری نوین چیست؟

رستوران داری نوین چیست؟ در عصر تکنولوژی و ارتباطات پیشرفته چه روش هایی برای کسب رضایت و خشنودی مشتریان یک رستوران وجود دارد؟

اگر شما فردی باشید که رستوران داری جزو کارهای ابا و اجدادی تان بوده, می توانید به همان روش پدران تان عمل نموده و دست روی دست بگذارید. تماشاچی باشید و ببینید چطور رقبای شما از تکنولوژی های روز استفاده می کنند,سرشان شلوغ و شلوغ تر می شود,در شهر آوازه ای در می کنند و افراد برای تهیه غذا از آن رستوران ها حتی حاضرند صف بایستند.

یا اینکه می توانید تغییر رویه داده و با روش های نوین مدیریت رستوران آشنا شوید و تغییراتی در روش کاری خود اعمال کنید. در این مطلب قصد داریم نمایی از آنچه در رستوران های جهان در حال اجراست را به شما نمایش دهیم.رستوران داری نوین چیست؟

تصور کنید تکنولوژی به حدی پیشرفت کند که غذای مورد علاقه افراد را از توی ذهن شان بخواند! آن را به اطلاع کارکنان آشپزخانه برساند !بدون کمترین معطلی توسط رباط های پرنده غذابر سفارش مشتری را سر میزشان ببرد!

یا تصور کنید رستوران هایی را که گارسون ندارد. میزهای غذا صفحه نمایش هایی می شود درست مثل نمایشگر موبایل تان که می توانید تنها با چند دکمه غذایتان را سفارش دهید!

در چنین فضایی فکر می کنید رقابت در حوزه رستوران داری بر سر چه چیزی خواهد بود؟ آیا صرفا طعم و چینش غذا می تواند عاملی بر موفقیت یک رستوران باشد؟

خیر. مطمئنا در چنین شرایطی کسانی که از فن آوری های نوین بی بهره باشند,بازنده خواهند بود. شاید مدت زمان زیادی طول بکشد تا سناریوی بالا در رستوران های کشور ما عملی باشد. با این حال خوب است بدانید در حال حاضر که شما در حال خواندن این مطلب هستند عده ای از رستوران داران بزرگ شهرتان به این فکر می کنند که چطور با بازی گرفتن از تکنولوژی های روز تبدیل به قدرتمند ترین کسب و کار در شهر خود شوند.

نرم افزار موبایل رستوران

نرم افزار موبایل رستوران

نرم افزار تحت موبایل رستوران

وقتی حرف از تکنولوژی در رستوران می شود اولین چیزی که به ذهن می آید, نرم افزارهای تحت موبایل رستوران است که بر روی تلفن همراه مشتریان نصب می شوند. مشتری از طریق آن ها می تواند غذای خود را سفارش داده و تا لحظه سرو غذا در جریان لحظه به لحظه سفارش خودش باشد, حتی می تواند در برخی امور مدیریتی رستوران دخیل باشد.شاید حالا شاید به جواب این سوال پی برده باشید, رستوران داری نوین چیست؟

مثلا موسیقی مورد علاقه خودش را درخواست بدهد. و شب به یاد ماندنی در کنار اعضای خانواده اش سپری کند. قطعا چنین فردی به محض خروج از رستوران شما تبدیل به یک ابزار تبلیغاتی عالی خواهد شد. و دوستان او مشتریان بعدی شما خواهند بود. شک نکنید.
و به مرور زمان شما در شهر خودتان تبدیل به یک برند معتبر خواهید شد. این در واقع همان بازاریابی و تبلیغات دهان به دهان است. که در اینجا به شیوه ای نوین و توسط موبایل انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *