اتوماسیون اداری جابز

اتوماسیون اداری جابز محصول شرکت هوش افزار سناباد

 

این اتوماسیون دارای بخش های مختلف است :

کارتابل:

در قسمت کارتابل کاربر میتواند تمامی کارهای تایید شده توسط مدیریت که باید انجام دهد را مشاهده نماید. این کارها توسط کاربران دیگر تعریف شده است.

کارها:

  • کار جدید:

در این قسمت هر کاربر میتواند یک کار را ایجاد کند , کار ایجاد شده تا قبل از تایید مدیر در حالت بررسی قرار میگیرد.

بعد از تایید مدیر کار جدید در کارتابل کاربری که به عنوان انجام دهنده انتخاب شده قرار میگیرد.

  • لیست کارها:

کاربران میتوانند لیست کارهای ایجاد شده توسط خودشان را در این قسمت مشاهده نمایند و از آخرین وضعیت انجام و تاریخ انجام آنها مطلع شوند.

گزارش کارها:

در قسمت گرازش کارها ,تمام کارهای مربوط به کاربر که توسط کاربران دیگر تعریف شده است قرار میگیرد

دفترچه یادداشت:

کاربر میتواند در قسمت دفترچه یاداشت , یاداشتهای مهم خود را ذخیره نماید.

این قسمت شامل گزینه های افزودن یادداشت , لیست یادداشتها و یادداشت های پاک شده میباشد.

ورود و خروج :

در این قسمت کاربر میتواند ساعت ورود و خروج خود را ثبت نماید. در قسمت نمایش ورود خروج کاربر میتواند ساعات حضور و ورود و خروج خود را ملاحظه نماید.با استفاده از گزینه ورود و خروج کاربران , مدیر میتواند ساعات کارکرد کاربران را مشاهده نماید.

پروژه های در حال اجرا:

در این قسمت کاربر میتواند پروژه های مربوط به شرکت را وارد نماید , این پروژه های شامل مشخصاتی از قبیل عنوان پروژه , مبلغ قرارداد , تاریخ شروع , تاریخ اتمام , اولویت , دسته بندی,  درصد پیشرفت پروژه و …. است.

عملیات حذف و ویرایش برای کاربر امکان پذیر میباشد.

تگ ها :

در این قسمت کاربر میتواند تگ های مختلف را تعریف نماید.

دسته بندی ها :

در قسمت دسته بندی ها مدیر میتواند دسته های مختلف را ایجاد کند. مدیر همچنین میتواند  لیست دسته ها را مشاهده نماید و عملیات حذف و ویرایش دسته ها را انجام دهد.

مشتریان :

در این قسمت مدیر میتواند لیست مشتریان خود و اطلاعات آنها را مشاهد نماید.

 

واریزی ها :

در این قسمت کاربر میتواند لیست واریزی ها خود را وارد نماید , این لیست شامل عنوان واریزی , تاریخ , کاربر ,مبلغ و فایل پیوست میباشد.

برای مثال واریزی شهریور مربوط به آقای کمالی با ذکر تاریخ , مبلغ و فایل پیوست را میتوان در پنل ثبت نمود.

گزارشات :

پیام های ارسالی: در این قسمت مدیر میتواند لیست پیامک های ارسال شده از طریق  پنل پیامکی را مشاهده نماید . اطلاعاتی شامل نام شرکت , پروژه , متن پیام و تاریخ ارسال پیام در دسترس میباشد.

لاگ: در قسمت لاگ گزارش تمام عملیات های انجام شده بر روی پنل شامل حذف , ویرایش , ورود و خروج و به عبارتی کلیه عملیات های انجام شده در پنل ثبت میگردد.

محاسبه حقوق :

در این قسمت مدیر میتواند با ثبت تاریخ شروع و تاریخ پایان برای هر کدام از کاربران اطلاعات مربوط به آن کاربر شامل میزان ساعات کارکرد , ساعات تسویه شده , ساعات تسویه نشده ,طلبکار را مشاهده نماید.

در قسمت پایان مدیر میتواند ریز اطلاعات شامل ساعات ورود و خروج , ساعات کارکرد , جمع کل ساعات  , وضعیت تسویه را مشاهده نماید.

 

مدیر بعد از تسویه حقوق کاربران میتواند با استفاده از گزینه تسویه , در تاریخ های  مشخص شده , عملیات تسویه را انجام دهد.

 

لیست کاربران :

در این قسمت مدیر میتواند لیست کاربران شرکت و اطلاهات شخصی مربوط به آنها را مشاهده نماید.

مدارک کاربران :

در این قسمت مدیر میتواند مدارک مربوط به کاربران را مشاهده نماید و با استفاده از گزینه افزودن مدرک , مدرک جدیدی را به لیست مدارک اضافه نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار:

مدیر میتواند با استفاده از گزینه اخبار , میتواند خبرهای مهم در شرکت را به پنل اضافه نماید , این اخبار میتواند شامل گزینه های نام خبر , تایید مدیریت ,انتشار برای کارفرمایان ,عکس و تاریخ ایجاد باشد.

 

تنظیمات:

در قسمت تنظیمات مدیر میتواند تنظیمات مربوط به بنرهای صفحه لاگین , ویرایش پروفایل  ,ویرایش رمز عبور را انجام دهد.

ویرایش پروفایل مربوط به هر کاربر میباشد که در صورت نیاز میتواند اطلاعات خود را ویرایش نماید.

در قسمت ویرایش رمز عبور کاربر میتواند با وارد کردن رمز فعلی خود و وارد کردن رمز جدید , رمز ورود خود به پنل را تغییر دهد.